Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Моя го смених в събота. Резултат: за 2км колата отлепва 50 градуса, на 3-тия километър вече съм на ~90градуса и там си седи ... говорим за нормално софийско каране ~10мин (външна температура 11 градуса). Това са пълни измишльотини за по-ниската температура, запаси за високи обороти и не знам си какво ... дрън, дрън! Дедрата си ми седеше на 90 градуса целогодишно, след сменения термостат и алфата го прави. Ако не стигате 90 градуса проблема е ясен. По-горе пишеше минусите пък Вие си карайте ако искате с отворени термостатчета. Смяната на 8V е за около 20 мин стига да не скъсате някой опекъл се с времето маркуч.
    Lancia Dedra 1.6 i.e.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V

    Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните и сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.

    Comment


    • #47
      didofurnira

      добре де в гр. си работи нормално
      работата ми е на 2 км и три светофара вдига 50 О
      ако я покарам повеч стига и 90 О
      ама извън гр.
      alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

      Comment


      • #48
        Re: didofurnira

        Първоначално публикувано от didofurnira
        добре де в гр. си работи нормално
        работата ми е на 2 км и три светофара вдига 50 О
        ако я покарам повеч стига и 90 О
        ама извън гр.
        И при мен беше така.

        По магистралата седи малко над 50 градуса. Грубо 60. Влизам в града карам и малко по малко започва да повишава температурата до към 85 някаде.

        Баща ми смени термостата и стария беше запекъл при леко отворено положение. Сега с новия държи 70-80градуса.
        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

        Comment


        • #49
          didofurnira

          брее че да го сменям ли
          утре и акумулатор ще купувам към 120лв


          Kарай си постоянно така - нямаш никакви проблеми.
          А разхода как е ?
          Да не се окаже че си с литър , два отгоре .
          alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

          Comment


          • #50
            Re: didofurnira

            Първоначално публикувано от didofurnira
            брее че да го сменям ли
            утре и акумулатор ще купувам към 120лв
            Ами незнам.

            Прецени си. Сега идва зима. Виж ако в града имаш парно.. и ако можеш да си караш така. Не го сменяй


            Аз не съм копувал термостата и незнам какви пари е.
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #51
              Ами някой ще ми каже ли къде се намира тоя термостат на 146\1.6i BOXER
              точно че тука е ебати плетеницата???
              Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

              Comment


              • #52
                И аз да се включа в темата-при мен също много бавно загрява , но пък парно си имам почти веднага след като запаля колата. Интересното е , че и на предишната ми Алфа беше същото.
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #53
                  Днес сутринта следих внимателно датчика за температурата.
                  Та той беше постоянно с малко над чертата между 50 и 90.

                  Още от града умря там по магистралата не качи повече после към 5 като се прибирах пак показваше толкова.

                  Има си парно и това за мен е нормалната температура. Карах със 100-110.
                  sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от The_Game
                    Днес сутринта следих внимателно датчика за температурата.
                    Та той беше постоянно с малко над чертата между 50 и 90.

                    Още от града умря там по магистралата не качи повече после към 5 като се прибирах пак показваше толкова.

                    Има си парно и това за мен е нормалната температура. Карах със 100-110.
                    Колега не ми се влиза в безсмислени спорове,но при положение,че термостата "отваря" на 87 гр. едва ли температура от 70-75 е нормална
                    Аз преди 3 дни смених моя и разликата е ОГРОМНА.
                    Пяля колата и тръгвам без да чакам да позагрее на място и след околу 5-6 км. каране с не повече от 1800-2000 об. колата вече е направила около 87-88 гр.( милиметър-два преди 90 гр.).Чак взех да се плаша като видях колко бързо загрява и се зачудих да не би да съм забравил да налея антифриз Изминах околу 50 км.(малко градско и повече извингр.) и стрелката нито веднъж не мръдна оттам-без значение с каква скорост карах тя си стоеше като залепена :P
                    От парното и преди бях доволен,но сега... на 1-2 след няколко минути в колата не може да се стои и се налага да отварям прозореца,а температурата навън е под 0-та
                    Абе с 2 думи струва си 60-те лева и нервите покрай смяната :P
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment


                    • #55
                      Ееееее смених тоя термостат най-накрая че то било е....хти райското нещо бе
                      Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

                      Comment


                      • #56
                        didofurnira

                        добре де днес сутринта в добрич беше -3 градуса
                        без да изчаквам трагнах за работа за 2 км вдигна 60 градуса
                        за извън градско температурата пада до 70-60 градуса
                        при 90-100км /ч
                        не съм пробвал при 130-140 км/ч дали достига до 90 градуса както каза Dodo 155
                        alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                        Comment


                        • #57
                          Без значение колко е студено навън, щом ти работи термостата - ако ще и -50 да е той ще затвори и охлаждителната система ще работи само с малкият кръг. И ще си поддържа една постоянна температура. Между 80 и 90 градуса.

                          А познай колко по бавно ти загрява двигателя и от това се вдига разхода през зимата с прецакан термостат. Лятото не е толкова осезаемо.

                          А винаги има възможност някой от датчиците да не отчита коректно. За това си направи теста с паленето на колата на място и виж кога ще отвори термостата.
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от pr_00f
                            Без значение колко е студено навън, щом ти работи термостата - ако ще и -50 да е той ще затвори и охлаждителната система ще работи само с малкият кръг. И ще си поддържа една постоянна температура. Между 80 и 90 градуса.
                            При мен с новия термос е точно така Голям кеф :P
                            155 1.8 8v TS & FZR 600

                            Comment


                            • #59
                              didofurnira

                              айде в нвдея съм в бокса за смяна
                              мисля да си го сменя сам ама дали ще успея

                              причината е снощното каране извън гр.като умря на 50 градуса та не мръдна бе да га е..
                              alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                              Comment


                              • #60
                                на мен ми смениха моя снощи и сякаш малко по-бързо започна да вдига температурата.... за следващи впечатления ще пиша пак, но и на мен ми беше леко хладно надълго и реших да го сменя.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X